John Deere 7r 310 traktor på hjul





























Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger













________
Anzahl Zylinder: 6;Arbeitsscheinwerfer: ja;Arbeitsscheinwerfer Anz. hinten: 8;Arbeitsscheinwerfer Anz. vorne: 8;Arbeitsscheinwerfer hinten: LED;Arbeitsscheinwerfer vorne: LED;Betriebsstunden: 586;Bordcomputer: ja;Druckluftbremse: ja;EHR: ja;Fronthydraulik: ja;Frontkraftheber: ja;Geschwindigkeit: 50;Kabinenfederung: hydraulisch;Klimaanlage: Klimaautomatik;Kugelkopfkupplung: höhenverstellbar;Load sensing: ja;Luft. Sitz: ja;Power beyond: ja;Radio: ja;Reifen-h: 710/75 R42;Reifen-h %: 95;Reifen-v: 650/60 R34;Reifen-v %: 95;Steuergerät dw: 5;Zapfwelle: ;Zusatzsteuergeräte: elektrisch;gefederte Vorderachse: ja;;John Deere Traktor 7R 310;Signature-Edition;John Deere PowerTech 9,0-l-Dieselmotor, 6 Zylinder, EPA-Abgasnorm FT4/EU-Stufe V;AutoPowr IVT, 50 km/h;CommandPRO-Bedienkonsole;Ultimate-Komfortpaket;ActiveSeat II;Ultimate Sichtpaket;CommandCenter 4600 (4. Gen.);Automatisierungs-Aktivierung für Gen 4 CommandCenter 4600;JDLink-Konnektivität;Hydraulikpumpe 227 l/min;Fünf fernbediente Premium-Zusatzsteuergeräte SCV am Heck;Zapfwelle 35 mm 1' 540E/1000/1000E 1/min, Zapfwelle;Dreipunkt-Kraftheber Kat. 3/3N mit kg Hubkraft, mit;3-in-1-Anbaubock, einschließlich Schienen und Zugpendel;Frontantriebsachse der Serie 1300 mit TLS Plus,;VF710/75 R42 ;VF650/60 R34 ;Gussräder mit doppelkonischer Nabe;Intelligent Power Management;Fußbetätigte Drehzahlsteuerung;Bedienung über Multifunktionshebel;Rechts montierte Bedienelemente an hinterem Kotflügel;Zusatzfahrscheinwerfer;Integrierte Rundumleuchten;Zusätzliche Hydraulikanschlüsse Load Sensing;Automatische Wagenanhängevorrichtung für 3-in-1-Anbaubock;80-mm-Kugelkopfeinsatz für 3-in-1-Anbaubock;Hydraulischer Oberlenker hinten Kategorie 3;Anhängerbremse, Zweileitungs-Druckluftsystem;Frontkotflügel, schwenkbar – Breite 720 mm 28,3 in.;Extrabreite Kotflügel hinten, Breite: 2,75 m;Frontkraftheber Premium mit zwei Zusatz-Frontkupplungen